Pojęcie spaceplanu do codziennego użycia weszło stosunkowo niedawno. Jednak dziś wielu profesjonalnych architektów posługuje się nim niemal be przerwy. Skąd taka zmiana? Spaceplan to bowiem nowoczesna usługa dedykowana głównie przedsiębiorcom i właścicielom powierzchni handlowo-usługowych, którzy chcą jak najlepiej wypaść nie tylko w oczach swoich klientów, ale także na tle szybko rozwijającej się konkurencji.

Na czym polega profesjonalny spaceplan?

Na początek kilka słów czym jest spaceplan. Jest to nic innego jak dokładna analiza danego pomieszczenia i propozycja nowej aranżacji lub w niektórych przypadkach, niewielkiej przebudowy (więcej informacji na http://janderkabza.pl/oferta/spaceplan). Podstawą wykonania spaceplanu jest poznanie specyfiki pracy danego przedsiębiorstwa oraz podziału na sektory, zespoły itp. Dzięki temu projektant będzie w stanie jak najlepiej zorganizować każdą, nawet najbardziej nieszablonową powierzchnię biurową. Niezbędne są także informacje na temat oczekiwań wszystkich użytkowników oraz ograniczenia wynikające m.in. z budownictwa danego budynku, w którym znajduje się lokal, w tym także związane z działalnością konserwatora zabytków. W wielu przypadkach jest on podstawą do podjęcia bardziej konkretnych działań i zmiany doskonale znanej już przestrzeni. To on określa także sposób ostatecznej aranżacji i jest realizacją założeń dokonywanych na początku wspólnych rozmów zleceniobiorcy ze swoim klientem.

Dlaczego warto wybrać spaceplan?

Remont czy nawet niewielka zmiana aranżacji pod okiem specjalistów zapewnia nie tylko udaną metamorfozę biura, ale także spokój i pewność, że wszystkie zlecone prace będą wykonane na najwyższym poziomie. Spaceplan to początek niekiedy zawiłej i dość długiej drogi. Jednak warto pamiętać, że prowadzi ona do samych korzyści. Są wśród nich nie tylko zadowolenie współpracowników i zachwyt klientów, ale także pozytywne opinie wśród konkurencyjnych firm działających w podobnej branży. Zmiana wyglądu biura ma często charakter wizerunkowy i wiąże się także ze zmianami elementów składających się na tzw. identyfikację wizualną. A te, są widoczne na co dzień przez osoby z zewnątrz, czyli partnerów biznesowych, media i inne podmioty gospodarcze. Świadczy to o tym, że jedna decyzja i niewielkie zmiany mogą przynieść rezultaty widoczne także poza granicami biura, co w dużej mierze przekłada się na rozgłos i rosnące zainteresowanie.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here